luni, 29 decembrie 2014

Gone Girl-paralelă intre film si carte

                      Cartea m-a surprins intr-un mod neobisnuit.Mi-a placut,nu zic ca nu,a fost o briza rece in biblioteca mea.Un roman dinamic si o autoare sireata.Atat filmul,cat si cartea il prezinta pe Nick ca fiind sotul nesimtit,afemeiat,si care nu isi respecta suficient de mult sotia,pe Amy.La aniversarea celor 5 ani de casnicie,Amy dispare subit,ceea ce-l face pe Nick principalul vinovat.Am ajuns sa-l detest pe omul asta,sincer,mi se parea un adevarat nerod,imi doream sa fie arestat si sa sufere cum imi inchipuiam ca suferea biata Amy.Cred ca a fost una din putinele carti care chiar m-a marcat din acest punct de vedere.Dar sa revenim la paralela noastra dintre carte si film.Filmul a fost destul de atractiv.Mi-au placut la nebunie actorii alesi.Consider insa ca au fost facute pe ici,pe colo cateva aberatii si afirmatii care nu isi aveau locul.Daca referitor la carte,Nick era intruchiparea barbatului nerecunoscator,in film a fost acelasi lucru,dar la patrat.De o aroganta si o nesimtire incredibila ( noroc ca,citind cartea,stiam cum se va termina si fimul).Vreau sa spun,toata lumea era extrem de agitata in legatura cu disparitia ( posibila moarte) a lui Amy,iar el nu parea nici pe departe afectat,dimpotriva.Atitudinea lui reflecta faptul ca nu era extrem de incantat de casnicia cu Amy.La finalul filmului s-a reluat scena cu care acesta a si inceput,lucru care a fost foarte de efect.
Nota mea pentru carte : 5/5
Nota mea pentru film:3,5/5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu