sâmbătă, 7 iunie 2014

Tronul de clestar- Sarah J. Maas

Imagine Prezentare:
O INIMĂ DE GHEAŢĂ.
O VOINŢĂ DE FIER.
FACEŢI CUNOŞTINŢĂ CU ASASINA.
FACEŢI CUNOŞTINŢĂ CU CELAENA SARDOTHIEN.
FRUMOASĂ. UCIGĂTOARE. CU UN DESTIN MĂREŢ
În întunecatele şi mizerabilele ocne din Endovier o fată de optsprezece ani îşi ispăşeşte o condamnare pe viaţă. Ea este o asasină, cea mai bună din breasla ei, dar a făcut o greşeală fatală. S-a lăsat prinsă. Tânărul căpitan Westfall îi oferă o ieşire: libertatea în schimbul unui uriaş sacrificiu. Celaena trebuie să-l reprezinte pe prinţ într-o competiţie până la moarte – luptând cu cei mai talentaţi hoţi şi asasini ai ţării. Indiferent dacă rămâne în viaţă sau moare, Celaena va fi liberă. Indiferent dacă câştigă sau pierde, ea îşi va descoperi adevăratul destin. Dar va putea să se înmoaie inima ei de asasin?
Părerea mea: Mi-a plăcut ,în primul rând,alegerea autoarei legată de protagonistă.Fiind un thriller,știu că majoritatea autorilor preferă ca personajul principal să fie de sex masculin.Eh,cartea aceasta este o adevărată excepție,dat fiind că protagonista i-a speriat până și pe domni.
Celaena mi-a plăcut enorm.Inteligentă ,sceptică și intuitivă, a dat clasă multor bărbați atât pe câmpul de luptâ,cât și intelectual vorbind.Dacă va câștiga titlul Campionului, Celaena va putea ieși din închisoare.Pasionată de literaturâ și o adevărată pianistă ,reușește să-l cucerească pe prinț.
Dorian,moștenitorul tronului,nu era extrem de încântat de gândul că în curând îi va lua locul tatălui său.După părerea mea,nici nu ar fi fost pregătit pentru o asemenea responsabilitate.El prefera să călătorească și se cufunda adesea în biblioteca palatului,într-o carte bună.
Mi-a fost foarte greu să accept că personajele au doar optsprezece ani. Toți actanți sunt atât de maturi și gestionează situațiile, precum niște adulți trecuți prin viață.Când am ajuns spre final,speram că intrigile se vor sfârși și în sfârșit se va face lumină.M-am înșelat…Sfârșitul apare , de fapt, ca o introducere pentru cel de-al doilea volum.După ce am terminat cartea,vreo două zile la rând am încercat să dezleg misterul acestui deznnodământ.
NOTA MEA: 10/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu