vineri, 16 mai 2014

DAMNARE -Lauren Kate

Prezentare:Unii ingeri sunt sortiti caderii!
Exista ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.
Misterios si distant, el ii atrage atentia Lucindei Price inca din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din inabusitorul Savannah. Ajunsa aici dupa ce prietenul ei moare intr-un accident misterios, Lucinda, o adolescenta de saptesprezece ani, se indragosteste de Daniel, dar descopera un adevar incredibil de  tulburator: el este un inger cazut, iar iubirea lor este veche de secole si sfarseste tragic de fiecare data cand se intalnesc.
intr-un decor apasator si opresiv, in care ingerii nu se deosebesc de muritori si unde umbrele vegheaza amenintator orice miscare, povestea lor evoca un romantism diafan si angelic.
Periculos de incitant si intunecat de romantic, ingeri cazuti este un thriller fascinant si povestea de dragoste suprema. 
Părerea mea: Negru.Foarte mult negru.Școală de corecție.Foarte multe umbre.Hmm..cam straniu,nu?Ei bine,da,așa stranie e toată cartea.Lauren Kate a făcut în așa fel încât totul să pară gotic(prea gotic pentru stilul meu).Da, și mie îmi place negrul,dar ....ce-i prea mult dăunează,corect?Ce-i drept,am știut de la bun început că romanul este cam gotic,datorită coperții,dar am zis să încerc.Am încercat și pot zice că per total a fost în regulă.Lucinda,căci în jurul ei se petrece acțiunea este o adolescentă care ajunge la o școală de corecție.M-au trecut fiori la descrierea internatului în care se afla.Știu ce gândiți: ”e un internat,ce e așa de înfricoșător?”. Da ,ei bine acest internat ”obișnuit” nu avea în grădină flori, o fântână sau leagăne.Nici vorbă.În spatele internatului era un cimitir.Partea aceasta n-am înțeles-o.Adică...ce caută un cimitir în curtea internatului?
    Legat de pesonaje,majoritatea mi-au displăcut .În afară de Arriane,Daniel și Penn ,toți o judecau pe Luce din divese motive.Arriane era cam nebună,dar în sensul bun,iar Daniel chiar m-a impresionat prin atitudinea sa.Pe Sophia o vedeam la început chiar foarte inocentă și am rămas surprinsă când a încercat să o ucidă pe Luce.
       Acțiunea în sine nu mi s-a părut foarte dinamică....Alt lucru care ma dezamăgit a fost nararea romanului la persoana a-III-a.Nu vreau să fiu prea drastică ,dar unele pasaje au fost cam prea exagerate și fără sens.
   NOTA MEA: 7/10
   PAGINI: 341

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu